duminică, decembrie 25, 2011

Asa de sarbatori, asa ca dupa un an de zile...

Hei salut salut, uite ca a trecut atata timp, mai mult de un an de zile (doar un pic :P).Un an in care am crescut, am cazut, m-am ridicat, am plans de fericire, de tristete, am invatat, am renuntat la obiceiuri, am capatat poate altele noi, am citit, am adoptat, am iubit, am urat poate....Un an plin si obositor dar la sfarsitul caruia inca am energia necesara sa zambesc cu gandul la o ramura de cires inflorita!
Vine Craciunul domnii mei, vine iar fara sa ne intrebe daca suntem de acord, vine aruncand peste tot colinde tipate si filme prea vechi si dulci, vine si ne aduce aminte ca am mai crescut cu un an, ca ar trebui sa fim mai intelepti si mai maturi, cand noi de fapt tanjim la adolescenta. Si mai vine cu vreme urata (inca nu ne-a atins zapada, ci doar gerul).Vine Craciunul si ne intreaba ce ne dorim....Cu gandul la motor si la drum si la mare toti raspundem intr-o secunda: VARA!!!
Ne dorim caldura si soare, suntem legati acum.Suntem niste copii obligati de parinti sa faca teme de care nu au chef.Ne strangem prin carciumi pline de fum, bere si zambete si tristeti.Ne strangem acolo si ne povestim vara personala, si radem si bem si ochii ne stralucesc si nu ne mai pasa ca injuram de mama focului la semafor cele 40 de grade la umbra cu doar cateva de luni in urma.
Suntem prinsi acum, alergam dupa cadouri si rezervari pentru revelioane.Suntem prea agitati si ocupati sa ne mai uitam in jur, abia cand ajungem acasa si privirea se opreste la casca, abia atunci zambim cu gandul la nisipul fierbinte.Cati dintre noi realizeaza ca in perioada asta isi uita sufletele?Fix acum, cand ar trebui sa fim atat de constienti de noi...Cel mai simplu exemplu e mesajul tip pe care il trimitem la o agenda intreaga.Dar cati dintre noi isi doresc sa raspunda la telefon, iar din celalalt capat , o voce draga sa spuna: "Bai...Te-am sunat sa te urez!Sa-ti zic la multi ani, sa fii misto si de acum inainte!!! " in loc de "Fie ca fulgii care coboara cu ingerii care canta bla bla bla bla "
Nu fac morala, ci doar ma gandeam ca ne pierdem natura divina acum si e pacat!Scriu astazi ca sa-mi urez si eu familia, prietenii, oameni atat de dragi mei, cunostiinte, sa va urez pe toti.Vreau sa va stiu sanatosi pe toti, mai iertatori un pic si mai atenti! Mai cu minte si da mai maturi si mai copii, mai calzi si mai ambitiosi cand trebuie. Sunt mandra de voi si va multumesc! Pentru ce va multumesc? Asta doar eu stiu si asa va ramane :D

Cu tot ce am scris mai sus, cu toata agitatia si ideile noastre, nu pot sa nu ma opresc o secunda si sa nu ma intreb: oare cati plang acum in seara asta si oare cati putem lasa un zambet pe o mutra trista?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu