luni, februarie 09, 2009

Si cand te gandesti....

       Si cand te gandesti ca javrele anuntasera vreme frumoasa de la Bucuresti la Constanta!!

    Da mah!Plecaram la Bucuresti de joi.Ca am zis "Ce naiba ?Hai sa ne distram mai mult!"Drumu' la dus a fost ok , mi-am cam rupt posteriorul pe saua aia standard de shadow da pana mea a fost ok , caldut chiar!Am ajuns la Ursu de unde ne-a cules Adie...Ooooo , Adie!Cel mai simpatic betiv ever!Pe la 6 dimineata ne-am culcat cica ,avand ceva sirop de malt in organism si tequila.Si aici e faza draguta copii!!!M-am trezit pe la 9 zic eu  cu Diesel (cretin pisic) care imi sugea degetul mic de la mana dreapta!Mandru care dormea calare pe mine si Pantera care dormea calare pe NOI!Iar eu muream de clad si nervi , iar Diesel nu dadea 2 bani si continua sa-mi feleze degetul!Intre 2 injuraturi reusesc sa ma extrag din pat si din gura tampitelului si dispar in bucatarie unde cu toata bunavointa unui Dumnezeu personal gasesc un plic de ness (erau 2 dar unul era pitit bine).Si cum divintatea mea avea chef de poante realizez ca imbecilul nu are  in casa un strop de zahar.Mdeah, bine care are 5 tipuri de sare!!Dobitocul!!

   Ma resemnez rapid cu inca 2 injuraturi cu drept de autor si dau sa ies din bucatarie moment in care ma impiedic gratios de psihopata aia de Betty (cealalta matza a lui Adie).Salbaticiunea dracu mai sa imi haleasca piciorul pe motiv ca am calcat-o pe coada.Daca si-o lasa aiurea nu are decat sa sufere.Am amenintat-o ca o jupoi si o fac drapel si m-am lesinat in "scaunul" de la calculator!Il scriu intre ghilimele pt ca secatura are o personalitate extrem de puternica si nu vrea tata sa te lase sa stai si tu ca un om normal!Oooo nuuuu, trebuie sa stai cum vrea el si anume foarte cocosat altfel pici pe spate!

  Ma uit la mandru care inca doarme cu bulbuci si subit m-a lovit invidia!Hmmm, mare noroc are ca il iubesc altfel ii carpeam o perna in dinti in loc de buna dimineata!Dar ticnitul dormea zambind asa ca mi-am inchipuit si eu ca ma visa pe mine si m-am linistit!Mdah dragut inceput de zi.Ma simteam de parca dormisem intr-o sacosa.Una din aia de hartie!Pe seara ramenm la Ralucone unde iar exageram nitel cu licori bahice.Numa asa cat sa avem senzatia de dimineata ca ne-a fatat pisica in gura!Dar m-am linsitit cand am vazut-o pe Miki ce mutra avea..Pfff...la micul dejun le-am facut friganele din care nu am apucat decat 2 felii ca a trebuit sa plec.'Tui sedinta masii.Asta e!

    Sambata seara semnaram condica la Apas la bar.Era mare chef mare.S-a retras Bebe de la conducerea Dac.Sincer mi-a parut tare rau.E un om de isprava si e un suflet tot!Dar na , lucrurile astea se intampla!Am fi vrut din tot sufletul sa ramanem la iures dar trebuia sa ajungem inapoi la Raluca si sa dormim bine!!Nush cum naiba se face dar iar am sfarsit la cratita.Facuram paste cu 2 tipuri de sos.Evident baietii au lins farfuriile.Deja ma gandeam sa nu le mai spalam.Am dormit brici!Nu mai era nici o puslama de pisica tampita care sa imi suga vreun deget!

    Duminica dimineata omlete facute de je.Ras cu tavalit de Dan care s-a amorezt subit de Laura, si vorba aia "hai sa te fac o tura cu motoru".Mers in parc si facut misto de oameni.Mandru iar a speriat babe neajutorate si cu gura mare.Si cand te gandesti ca doar a stranutat langa ea!!Si hai la drum...

Acu a inceput cosmarul!Undeva pe la km 40 pe autostrada a inceput ploaia.Am zis e las ca nu e rau, suntem in piele si nu ploua tare.Asa am zis noi, ca natura avea alte planuri.Ne-a potopit fratie.Ne-a rupt!Cand a inceput prapadul am zis ca innebunim.In 10 minute aveam acvariu personal in cizme!Ne-am udat pana la piele....Am tremurat de ne-a luat dracu si am injurat mai tare si mai aprig ca niciodata!Asa ca pe calea asta vreau as ii fut in gura pe cretinii care au anuntat vreme buna la meteo tv cat si pe net.Bah javrelor am crezut ca mor , cretini cu prea mult timp liber si chef de glume proaste ce sunteti!!Fulgera la 10-20 de metrii de autostrada, dupa ce ca eram uzi pana la chiloti mai stateam si cu teama ca daca ne trazneste!!Imebcililor!!!

  Dar fuse frumos nu?

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu