miercuri, februarie 11, 2009

Cu capul cat Casa Poporului...

   Si cu nasul plin de muci.Da doamnelor si domnilor am zis MUCI!!Asta e!Ghinion ar zice unii, dar pt mine e un chin!Dupa fantastica aventura de pe autostrada de acum cateva zile , ieri m-a lovit.Nu in ceafa asa cum ma asteptam eu ci intr-o ureche...Relaxata total fiind in fata monitorului realizez la un moment dat ca imi pulsa ceva in ureche.

   Nu mi-am batut capul , am zis ca este Hector.Unul din cei 2 prieteni imaginari ai mei..Aaaa voi nu stiti de ei?Pff sunt niste super prieteni.Ma jur.Miruna a aparut cand eram de-o schioapa.Cum faceam vreo duda si ma luau astia la rost dadeam vina pe Miruna.Nu as putea sa va spun exact data aparitiei ei.Cu Hector in schimb e alta poveste.Hector este de fapt un fost paianjen.Hai ca stiti voi unul din ala de camera cu picioale luuungi!Erau 2.Hector si Gigi.Pe Gigi mi l-a omorat mandru.Zicea ca se uita urat la el, eu cred ca batea campii.Anyway am ramas atunci cu Hector.Era un prieten foarte simpatic.Serios acu' statea cuminte in coltul lui si ma asculta cand aberam.Doar ca intr-o zi mi s-a parut ca ma ignora.De fapt nu mi se paruse, jigodia chiar ma ignora ma lasa sa vorbesc singura!In consecinta i-am carpit una bucata papuc direct in mutra aia uimita.Mi-a cam parut rau , dar....asta e!

  Vreo 2 saptamani mai tarziu l-am vazut iar in coltul lui.Nitel schimbat ce-i drept.Hector este acum cel de-al doilea prieten imaginar al meu , dar nu mai este paianjen.El este acum un baiatel cu multi ochi.Vreo 50.Mai nasol e ca nu clipeste cu toti o data.Ii place lui sa ma calce pe nervi si clipeste pe rand ca sa nu mai spun ca vreo cateva perechi se uita crucis.Problema lui, nu ma apuc acum sa ii fac ochelari.M-ar rupe nota de plata!!!Miruna s-a apropiat greu de el.In pana mea dormeau in aceiasi camera , se trezea asta din somn si dadea cu ochii de Hector care in permanenta are cel putin 5 ochi deschisi.A fost jale pana s-a obisnuit cu el!Acu'  e ok nu imi mai fac probleme.Se mai plange asta ca o spioneaza la dus dar na...se mai distreaza si el!!

    In fine, hai sa revenim la urechea mea!Cand a pulsat prima data am zis ca e Hector pus pe sotii.Miruna nu se chinuie sa ma sperie , ea e mai directa asa daca vrea ceva de la mine.In concluzie am stat chill.Cam o ora mai tarziu pulsatul ala a inceput sa ma jeneze.Urechea se infundase aproape de tot si incepusem sa resimt si o durere!Hmm futui cu furtuna masii.O sa imi cada capul , si daca nu o sa imi cada capul, urechea aia o sa se usuce si o sa cada (asa ma speria sormea cand eram piscot si ma taiam la vreun deget sau faceam buba in genunchi).Dar iar in imbecilitatea mea si in sentimentul nemuririi am zis las ca trece de la sine.Well..big mistake!N-a trecut!

Mai pe seara ne-am carat la Testor la bar!Acolo am zis ca dau coltu.Nici sa deschid gura nu puteam de durere,imi pierdeam echilibrul, ma durea acum si un ochi!Cum dracu ma sa te doara un ochi?Deja ma simteam handicapata!!  Am renuntat la ciocolata aia calda absolut divina si ne-am carat la Urgenta.

Ooooo aici alta duda!Cand am vazut ce imbulzime era acolo mi-a trecut subit.Ce prostie din partea mea sa cred ca voi gasi un loc foarte curat , care sa te invite chiar sa mananci de pe jos , doar ca sa iti arate cat de curat e, si plin de oameni competenti si amabili.Well i was wrong!So wrong!La intrare erau doi "badigarzi" care se dadeau fiorosi intr-un limbaj echivalent cu cel al unul ciutanel de 6 ani pe care il corecteaza mamica din 5 in 5 minute.In hol te traznea instantaneu mirosul de dezinfectant amestecat cu ce duhnea din ciorile alea care sprijineau peretii.O multime de lume acolo.Unii cu fete suferinde, pe ei se citea asteptarea si ce e cel mai trist se citea si resemnarea.Victime ale unui sistem defect.Mai erau si cei ce sufera de ipohondrie...Astia sunt crunti, ii poti gasi in numar foarte mare , schimband pareri despre dureri si alte suferinte inchipuite in orice sala de asteptare al oricarui cabinet medical sau spital.Dupa vizualizarea tabloului care mai ca nu m-a bagat intr-o adanca depresie, am considerat ca am mai multe sanse sa nu ma apuce dimineata in dureri daca merg la farmacia non-stop de peste drum.Alta poveste aici.Inauntru cald, o lumina relaxanta, nu foarte puternica si 2 farmaciste zambitoare in ciuda orei destul de tarzii si nimeni care sa isi tuseasca plamanii in nasul tau!Ii explic doamnei ce si cum ma deranjaza imi da un calmant si ceva picaturi cu anestezic local si plec destul de mutlumita acasa.

   Totusi imaginea de la spital mi-a staruit ceva vreme in minte.Am amutit.O astfel de situatie iti cam intoarce sistemul pe dos!Atatia oameni care nu mai lupta sub nici o forma pt a imbunatati sistemul in care traiesc.Oameni care iau fiecare zi asa cum vine , lasand-se in voia valurilor, valuri care intr-un final ii vor izbi de stanci.Sistem defect....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu